Συγκεκριμένα, ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας μιλώντας στην εφημερίδα Miligazete ανέφερε ότι το Μέγαρο Μαξίμου τους έστειλε μήνυμ...
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας μιλώντας στην εφημερίδα Miligazete ανέφερε ότι το Μέγαρο Μαξίμου τους έστειλε μήνυμα ότι η Ελλάδα δεν θα ξανακάνει «δηλώσεις».
Να σημειωθεί ότι σε λίγο καιρό στην Τουρκία θα γίνει δημοψήφισμα με σκοπό να αυξηθούν οι εξουσίες του Ερντογάν και δεν είναι λίγοι όσοι υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση του κάνει ό,τι μπορεί για να δημιουργήσει εντυπώσεις ώστε το δημοψήφισμα να έχει θετικό αποτέλεσμα.
Πηγή: milligazete
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.