Στις 25 Φεβρουαρίου 2016 που ο «Στόχος» έβγαλε «χαρτί και καλαμάρι» ποιος ήταν στην πραγματικότητα ο Βέλγος εικαστικός Γιάν Φάμπρ που οι ...
Στις 25 Φεβρουαρίου 2016 που ο «Στόχος» έβγαλε «χαρτί και καλαμάρι» ποιος ήταν στην πραγματικότητα ο Βέλγος εικαστικός Γιάν Φάμπρ που οι Συριζαίοι είχαν μόλις διορίσει καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών, σύμπας ο Τύπος ούτε κάν είχε ακούσει το όνομα του θεόμουρλου αυτού καλλιτέχνη. Σήμερα 7 Απριλίου που ο Φάμπρ έχει παραιτηθεί και όλος ο Τύπος υμνεί καθημερινώς τον αντικαταστάτη του, Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο, ο «Στόχος» θα σάς αποκαλύψει το ποιόν του άθεου αυτού μπολσεβίκου, που όχι μόνο είναι φανατικός οπαδός της Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, αλλά και λατρεύει μετά μανίας τους λαθρομετανάστες και ονειρεύεται να… κάψει τις άσκημες πόλεις μας!...
Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος γεννήθηκε το 1953 στην Αθήνα και μέχρι τα 40 του (1992) ήταν ένας τριτοκλασάτος ηθοποιάκος από τους εκατοντάδες που βγάζουν το ξεροκόμματό τους παίζοντας σε κουλτουριάρικες παραστάσεις που δεν καταλαβαίνει κανείς… Βλέποντας ότι δεν μπορεί να κατορθώσει τίποτα σαν ηθοποιός, του έρχεται η φαεινή ιδέα να γίνει στα 40 του σκηνοθέτης, χωρίς να έχει σπουδάσει το παραμικρό από σκηνοθεσία. Μπλέκεται με ομάδες της Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς που παρουσιάζουν «δρώμενα» για φυλακισμένους, παιδιά λαθρομεταναστών, ναρκομανείς κλπ. και τον Μάϊο του 1997 (με έρανο μεταξύ των συντρόφων του!..) ιδρύει το «Θέατρο του Νέου Κόσμου», όπου ανεβάζει τις πιο ανθελληνικές παραστάσεις που μπορείτε να φανταστείτε. Η τόλμη του αυτή τον κάνει «φίρμα» στους χώρους της Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς και στις παραστάσεις του, εκτός από τους συνήθεις μπολσεβίκους, αρχίζουν να συρρέουν και κορίτσια της καλής Κοινωνίας που θέλουν να το παίξουν επαναστάτριες.
Οι εκκεντρικές και κάργα αντεθνικές παραστάσεις του «Θεάτρου του Νέου Κόσμου» γίνονται σιγά – σιγά μόδα και ο Εβραίος Σημίτης χρηματοδοτεί για πρώτη φορά το 2000 με κρατικό χρήμα τις δραστηριότητές του: Το υφυπουργείο Νέας Γενιάς του τα σκάει χοντρά για να κάνει παραστάσεις για τους φυλακόβιους, τους πρεζάκηδες και τους λαθρομετανάστες και η κρατική (τότε) Cosmote του δίνει γενναίες χορηγίες για να κάνει… «επαναστατικό θέατρο»! Ο Β. Θεοδωρόπουλος και οι μπολσεβίκοι του γλυκαίνονται, αρχίζουν να ανεβάζουν ακόμη πιο ανθελληνικές παραστάσεις και το «Θέατρο του Νέου Κόσμου» γίνεται σύμβολο Αντίστασης των απανταχού μελλοντικών Συριζαίων στον αγώνα τους εναντίον του Καπιταλισμού!..
190 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ!..
Το 2004 έρχεται στην Εξουσία ο μπουχέσας Καραμανλής, ο οποίος αναζητεί ένα άλλοθι για να τον αφήσουν στην ησυχία του (να ντερλικώνει τα παϊδάκια και να παίζει play station) οι Αριστεροί. Μεταξύ των πολλών εγκλημάτων που έκανε, δίνει την εντολή (στους τότε υφυπουργούς Πολιτισμού Πέτρο Τατούλη και Γιάννη Ιωαννίδη) να χρηματοδοτηθεί γενναιόδωρα από τα κονδύλια του Υπουργείου Πολιτισμού το «Θέατρο του Νέου Κόσμου». Αρκεί να σας πούμε μόνο το εξής για να φρίξετε: Ξέρετε πόσο χρηματοδότησε ο Καραμανλής την σαιζόν 2006-2007 το «Θέατρο του Νέου Κόσμου» του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου; 190 εκατομμύρια ευρώ, όσα δηλαδή παίρνει σήμερα ολόκληρο το Εθνικό Θέατρο τον χρόνο!.. Για να μη λέτε ότι τα βγάζουμε από το κεφάλι μας, ιδού τι είχε δηλώσει ο ίδιος ο σημερινός καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών, σε συνέντευξή του στο «ΒΗΜΑ» στις 13 Μαΐου 2007…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Το θέατρο επιχορηγήθηκε εξ αρχής (ήδη από τη "Φιλονικία") και έκτοτε το υπουργείο στέκεται δίπλα μας. Σταδιακά αυξήθηκαν και τα χρήματα, ενώ μπήκαμε και στον διετή προγραμματισμό. Φέτος μάς επιχορήγησαν με το ποσό των 190 εκατομμυρίων ευρώ και είναι αλήθεια ότι αυτό το ποσό δεν είναι μόνο σημαντικό, αλλά και μας διαχωρίζει»!!..
Έναν χρόνο αργότερα (το 2008, πάλι επί μπουχέσα Καραμανλή), ο Β. Θεοδωρόπουλος ήταν ο πρώτος Έλληνας σκηνοθέτης που άνοιξε το Ελληνικό Θέατρο στους Αλβανούς κατσαπλιάδες: Συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο Αλβανίας και σκηνοθέτησε τις «Τρωάδες» του Ευριπίδη με αποκλειστικά Αλβανούς ηθοποιούς, πράγμα που αναφέρει ο ίδιος στο βιογραφικό του, ως υψηλό δείγμα… ανθρωπισμού και αντιρατσισμού!..
ΜΕΓΑΣ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ
Τον Αύγουστο του 2014, μέχρι και οι Κύπριοι τον καλούν να σκηνοθετήσει παραστάσεις κάτω στην Κύπρο για να χτυπήσει τον Ελληνικό Ρατσισμό και ο Θεοδωρόπουλος δηλώνει σε συνέντευξή του στον «Φιλελεύθερο» (21/8/2014): «Έχουμε παίξει για τους Γιατρούς του Κόσμου σε νοσοκομεία και ιδρύματα. Έχουμε παίξει για παιδιά μεταναστών που το Κράτος τους είχε κόψει τη διατροφή. Είναι μ' αυτόν τον τρόπο που φαντάζομαι την έννοια του «πολιτικού θεάτρου». Το πώς παρεμβαίνει μέσα σε μια κοινωνία, την οποία πρέπει να αφουγκράζεται. Επιλέγουμε έργα που παρεμβαίνουν με πιο άμεσο τρόπο σε όσα συμβαίνουν, όπως τη «Βρωμιά» του Ρόμπερτ Σνάιντερ, που έχει να κάνει μ' ένα μετανάστη που προσπαθεί να επιβιώσει σε μια «αφιλόξενη», ξενοφοβική μεγαλούπολη»…
Περιττό να προσθέσουμε ότι ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος είναι μέγας υβριστής των Ελλήνων Πατριωτών και θα μπορούσαμε να γεμίσουμε όλο τον «Στόχο» με τις κατά καιρούς ύβρεις του. Πρίν ακόμη μπεί η Χρυσή Αυγή στην Βουλή, την Πρωτοχρονιά του 2011, έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα «Εποχή» της προσκείμενης στον ΣΥΡΙΖΑ Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς και είπε τα εξής:
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Ο φόβος οδηγεί, δυστυχώς, σε συντηρητικές απόψεις, ο φόβος έφερε τη Χρυσή Αυγή στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας. Όταν υπάρχει κρίση και φτώχεια ο κόσμος θεωρεί ότι φταίει ο ξένος, ο μετανάστης που του παίρνει τη δουλειά. Όμως οι μετανάστες έκαναν τις δουλειές που δεν ήθελαν οι Έλληνες, φρόντισαν τους γέροντες γονείς μας, έδωσαν ζωή στα χωράφια μας, δύσκολες, βρώμικες, σκληρές δουλειές. Οι διάφοροι Καρατζαφέρηδες εκμεταλλεύονται την άγνοια και το φόβο για να μαζέψουν ψήφους δηλητηριάζοντας τον κόσμο με το παραμύθι πως φταίνε οι ξένοι, πως αυξάνεται η εγκληματικότητα εξαιτίας τους. Φυσικά και ανάμεσα στους μετανάστες υπάρχουν παραβατικά στοιχεία -και αυτό πρέπει και η αριστερά να το δεχτεί- φτάνουν να εκμεταλλεύονται και τους συμπατριώτες τους, όμως για να ελέγξεις την παραβατικότητα ως κράτος πρέπει να δώσεις χαρτιά. Με νόμιμα χαρτιά και έλεγχο από το κράτος, όφελος θα έχει η Ελλάδα από τους φόρους και τις συνεισφορές στα ταμεία. Ξέρετε, στις μικρές κοινωνίες των χωριών υπάρχουν τόσοι ξένοι όσοι μπορούν να βρουν δουλειά. Θα μπορούσε να γίνει και στην Αθήνα. Στους άλλους να δίνουμε χαρτιά ώστε να μπορούν πηγαίνουν όπου θέλουν. Η Ελλάδα δεν είναι ο συνοριοφύλακας της Ευρώπης»!..
«ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ, ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ», ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΑΘΕΟΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ!..
Περιττό να προσθέσουμε ότι ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ήταν από τα «φιντάνια» που ανέδειξε ο Κόκκινος Δεκέμβρης του 2008, όταν οι αναρχοαριστεροί κάψανε δύο φορές την Αθήνα με την ανοχή του τότε παντοδύναμου υπουργού Εσωτερικών και Δημοσίας Τάξεως Προκο-Πάκη Παυλόπουλου. Αρκεί να παραθέσουμε τι είχε απαντήσει ο σημερινός νεοδιορισμένος καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών στο «Ερωτηματολόγιο του Προύστ» που του έθεσαν τα «ΝΕΑ» της 14ης Φεβρουαρίου 2009 κι ενώ η Αθήνα καιγόταν ακόμη από τον συνδυασμένο ξεσηκωμό μπολσεβίκων και λαθρομεταναστών..
«ΝΕΑ»: «Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;»
Β. ΘΕΟΔ: «Οι νέοι που ξεσηκώθηκαν το Δεκέμβρη. Οι Δαβίδ όλου του κόσμου».
«ΝΕΑ»: «Ποιο είναι το μότο σας;»
Β. ΘΕΟΔ: «Το πιο πρόσφατο, ένα σύνθημα που διάβασα σε τοίχο «Οι άσχημες πόλεις όμορφα καίγονται»…»
«ΝΕΑ»: «Το αγαπημένο σας χρώμα;»
Β. ΘΕΟΔ: «Το κόκκινο»
«ΝΕΑ»: «Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;»
Β. ΘΕΟΔ: «Τίποτα. Τον προτιμώ σιωπηλό».
ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ κι ας παρεξηγηθούμε: Χίλιες φορές να έμενε ο θεόμουρλος ο Φάμπρ, παρά που ανέλαβε το Φεστιβάλ Αθηνών ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος. Τουλάχιστον με τον Βέλγο θα γελούσαμε σαν Ρώσοι χωριάτες το φετεινό καλοκαίρι… Με τον δικό μας τον μπολσεβίκο το καλύτερο που μπορεί να δούμε, είναι να συμμετέχουν στον Χορό των Αρχαίων Τραγωδιών της Επιδαύρου και του Ηρωδείου οι εξεγερμένοι λαθροπρόσφυγες του Πειραιά και της Ειδομένης…
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΣΤΟΧΟΣ"
(ΠΕΜΠΤΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016)
Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος γεννήθηκε το 1953 στην Αθήνα και μέχρι τα 40 του (1992) ήταν ένας τριτοκλασάτος ηθοποιάκος από τους εκατοντάδες που βγάζουν το ξεροκόμματό τους παίζοντας σε κουλτουριάρικες παραστάσεις που δεν καταλαβαίνει κανείς… Βλέποντας ότι δεν μπορεί να κατορθώσει τίποτα σαν ηθοποιός, του έρχεται η φαεινή ιδέα να γίνει στα 40 του σκηνοθέτης, χωρίς να έχει σπουδάσει το παραμικρό από σκηνοθεσία. Μπλέκεται με ομάδες της Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς που παρουσιάζουν «δρώμενα» για φυλακισμένους, παιδιά λαθρομεταναστών, ναρκομανείς κλπ. και τον Μάϊο του 1997 (με έρανο μεταξύ των συντρόφων του!..) ιδρύει το «Θέατρο του Νέου Κόσμου», όπου ανεβάζει τις πιο ανθελληνικές παραστάσεις που μπορείτε να φανταστείτε. Η τόλμη του αυτή τον κάνει «φίρμα» στους χώρους της Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς και στις παραστάσεις του, εκτός από τους συνήθεις μπολσεβίκους, αρχίζουν να συρρέουν και κορίτσια της καλής Κοινωνίας που θέλουν να το παίξουν επαναστάτριες.
Οι εκκεντρικές και κάργα αντεθνικές παραστάσεις του «Θεάτρου του Νέου Κόσμου» γίνονται σιγά – σιγά μόδα και ο Εβραίος Σημίτης χρηματοδοτεί για πρώτη φορά το 2000 με κρατικό χρήμα τις δραστηριότητές του: Το υφυπουργείο Νέας Γενιάς του τα σκάει χοντρά για να κάνει παραστάσεις για τους φυλακόβιους, τους πρεζάκηδες και τους λαθρομετανάστες και η κρατική (τότε) Cosmote του δίνει γενναίες χορηγίες για να κάνει… «επαναστατικό θέατρο»! Ο Β. Θεοδωρόπουλος και οι μπολσεβίκοι του γλυκαίνονται, αρχίζουν να ανεβάζουν ακόμη πιο ανθελληνικές παραστάσεις και το «Θέατρο του Νέου Κόσμου» γίνεται σύμβολο Αντίστασης των απανταχού μελλοντικών Συριζαίων στον αγώνα τους εναντίον του Καπιταλισμού!..
190 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ!..
Το 2004 έρχεται στην Εξουσία ο μπουχέσας Καραμανλής, ο οποίος αναζητεί ένα άλλοθι για να τον αφήσουν στην ησυχία του (να ντερλικώνει τα παϊδάκια και να παίζει play station) οι Αριστεροί. Μεταξύ των πολλών εγκλημάτων που έκανε, δίνει την εντολή (στους τότε υφυπουργούς Πολιτισμού Πέτρο Τατούλη και Γιάννη Ιωαννίδη) να χρηματοδοτηθεί γενναιόδωρα από τα κονδύλια του Υπουργείου Πολιτισμού το «Θέατρο του Νέου Κόσμου». Αρκεί να σας πούμε μόνο το εξής για να φρίξετε: Ξέρετε πόσο χρηματοδότησε ο Καραμανλής την σαιζόν 2006-2007 το «Θέατρο του Νέου Κόσμου» του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου; 190 εκατομμύρια ευρώ, όσα δηλαδή παίρνει σήμερα ολόκληρο το Εθνικό Θέατρο τον χρόνο!.. Για να μη λέτε ότι τα βγάζουμε από το κεφάλι μας, ιδού τι είχε δηλώσει ο ίδιος ο σημερινός καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών, σε συνέντευξή του στο «ΒΗΜΑ» στις 13 Μαΐου 2007…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Το θέατρο επιχορηγήθηκε εξ αρχής (ήδη από τη "Φιλονικία") και έκτοτε το υπουργείο στέκεται δίπλα μας. Σταδιακά αυξήθηκαν και τα χρήματα, ενώ μπήκαμε και στον διετή προγραμματισμό. Φέτος μάς επιχορήγησαν με το ποσό των 190 εκατομμυρίων ευρώ και είναι αλήθεια ότι αυτό το ποσό δεν είναι μόνο σημαντικό, αλλά και μας διαχωρίζει»!!..
Έναν χρόνο αργότερα (το 2008, πάλι επί μπουχέσα Καραμανλή), ο Β. Θεοδωρόπουλος ήταν ο πρώτος Έλληνας σκηνοθέτης που άνοιξε το Ελληνικό Θέατρο στους Αλβανούς κατσαπλιάδες: Συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο Αλβανίας και σκηνοθέτησε τις «Τρωάδες» του Ευριπίδη με αποκλειστικά Αλβανούς ηθοποιούς, πράγμα που αναφέρει ο ίδιος στο βιογραφικό του, ως υψηλό δείγμα… ανθρωπισμού και αντιρατσισμού!..
ΜΕΓΑΣ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ
Τον Αύγουστο του 2014, μέχρι και οι Κύπριοι τον καλούν να σκηνοθετήσει παραστάσεις κάτω στην Κύπρο για να χτυπήσει τον Ελληνικό Ρατσισμό και ο Θεοδωρόπουλος δηλώνει σε συνέντευξή του στον «Φιλελεύθερο» (21/8/2014): «Έχουμε παίξει για τους Γιατρούς του Κόσμου σε νοσοκομεία και ιδρύματα. Έχουμε παίξει για παιδιά μεταναστών που το Κράτος τους είχε κόψει τη διατροφή. Είναι μ' αυτόν τον τρόπο που φαντάζομαι την έννοια του «πολιτικού θεάτρου». Το πώς παρεμβαίνει μέσα σε μια κοινωνία, την οποία πρέπει να αφουγκράζεται. Επιλέγουμε έργα που παρεμβαίνουν με πιο άμεσο τρόπο σε όσα συμβαίνουν, όπως τη «Βρωμιά» του Ρόμπερτ Σνάιντερ, που έχει να κάνει μ' ένα μετανάστη που προσπαθεί να επιβιώσει σε μια «αφιλόξενη», ξενοφοβική μεγαλούπολη»…
Περιττό να προσθέσουμε ότι ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος είναι μέγας υβριστής των Ελλήνων Πατριωτών και θα μπορούσαμε να γεμίσουμε όλο τον «Στόχο» με τις κατά καιρούς ύβρεις του. Πρίν ακόμη μπεί η Χρυσή Αυγή στην Βουλή, την Πρωτοχρονιά του 2011, έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα «Εποχή» της προσκείμενης στον ΣΥΡΙΖΑ Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς και είπε τα εξής:
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Ο φόβος οδηγεί, δυστυχώς, σε συντηρητικές απόψεις, ο φόβος έφερε τη Χρυσή Αυγή στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας. Όταν υπάρχει κρίση και φτώχεια ο κόσμος θεωρεί ότι φταίει ο ξένος, ο μετανάστης που του παίρνει τη δουλειά. Όμως οι μετανάστες έκαναν τις δουλειές που δεν ήθελαν οι Έλληνες, φρόντισαν τους γέροντες γονείς μας, έδωσαν ζωή στα χωράφια μας, δύσκολες, βρώμικες, σκληρές δουλειές. Οι διάφοροι Καρατζαφέρηδες εκμεταλλεύονται την άγνοια και το φόβο για να μαζέψουν ψήφους δηλητηριάζοντας τον κόσμο με το παραμύθι πως φταίνε οι ξένοι, πως αυξάνεται η εγκληματικότητα εξαιτίας τους. Φυσικά και ανάμεσα στους μετανάστες υπάρχουν παραβατικά στοιχεία -και αυτό πρέπει και η αριστερά να το δεχτεί- φτάνουν να εκμεταλλεύονται και τους συμπατριώτες τους, όμως για να ελέγξεις την παραβατικότητα ως κράτος πρέπει να δώσεις χαρτιά. Με νόμιμα χαρτιά και έλεγχο από το κράτος, όφελος θα έχει η Ελλάδα από τους φόρους και τις συνεισφορές στα ταμεία. Ξέρετε, στις μικρές κοινωνίες των χωριών υπάρχουν τόσοι ξένοι όσοι μπορούν να βρουν δουλειά. Θα μπορούσε να γίνει και στην Αθήνα. Στους άλλους να δίνουμε χαρτιά ώστε να μπορούν πηγαίνουν όπου θέλουν. Η Ελλάδα δεν είναι ο συνοριοφύλακας της Ευρώπης»!..
«ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ, ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ», ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΑΘΕΟΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ!..
Περιττό να προσθέσουμε ότι ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ήταν από τα «φιντάνια» που ανέδειξε ο Κόκκινος Δεκέμβρης του 2008, όταν οι αναρχοαριστεροί κάψανε δύο φορές την Αθήνα με την ανοχή του τότε παντοδύναμου υπουργού Εσωτερικών και Δημοσίας Τάξεως Προκο-Πάκη Παυλόπουλου. Αρκεί να παραθέσουμε τι είχε απαντήσει ο σημερινός νεοδιορισμένος καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών στο «Ερωτηματολόγιο του Προύστ» που του έθεσαν τα «ΝΕΑ» της 14ης Φεβρουαρίου 2009 κι ενώ η Αθήνα καιγόταν ακόμη από τον συνδυασμένο ξεσηκωμό μπολσεβίκων και λαθρομεταναστών..
«ΝΕΑ»: «Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;»
Β. ΘΕΟΔ: «Οι νέοι που ξεσηκώθηκαν το Δεκέμβρη. Οι Δαβίδ όλου του κόσμου».
«ΝΕΑ»: «Ποιο είναι το μότο σας;»
Β. ΘΕΟΔ: «Το πιο πρόσφατο, ένα σύνθημα που διάβασα σε τοίχο «Οι άσχημες πόλεις όμορφα καίγονται»…»
«ΝΕΑ»: «Το αγαπημένο σας χρώμα;»
Β. ΘΕΟΔ: «Το κόκκινο»
«ΝΕΑ»: «Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;»
Β. ΘΕΟΔ: «Τίποτα. Τον προτιμώ σιωπηλό».
ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ κι ας παρεξηγηθούμε: Χίλιες φορές να έμενε ο θεόμουρλος ο Φάμπρ, παρά που ανέλαβε το Φεστιβάλ Αθηνών ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος. Τουλάχιστον με τον Βέλγο θα γελούσαμε σαν Ρώσοι χωριάτες το φετεινό καλοκαίρι… Με τον δικό μας τον μπολσεβίκο το καλύτερο που μπορεί να δούμε, είναι να συμμετέχουν στον Χορό των Αρχαίων Τραγωδιών της Επιδαύρου και του Ηρωδείου οι εξεγερμένοι λαθροπρόσφυγες του Πειραιά και της Ειδομένης…
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΣΤΟΧΟΣ"
(ΠΕΜΠΤΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.