Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ: ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΙΔΩΛΙΑ... "ΕΡΠΕΤOΕΙΔΩΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ"

Η περίοδος Jomon είναι η πρώτη αναγνωρίσιμη περίοδος στην ιαπωνική ιστορία και χωρίζεται σε διάφορες κατηγορίες -την Αρχόμενη, Πρώιμη, ...



Η περίοδος Jomon είναι η πρώτη αναγνωρίσιμη περίοδος στην ιαπωνική ιστορία και χωρίζεται σε διάφορες κατηγορίες -την Αρχόμενη, Πρώιμη, Μέση και Ύστερη.

Αποτελείται από έναν ανενεργό πολιτισμό, ο λαός Jomon είναι πιο γνωστός για τα περίτεχνα πρώιμα κεραμικά του και θεωρείται ότι δημιούργησε τις πιο πρώιμες μορφές αγγειοπλαστικής στον κόσμο.


Τα πιο σημαντικά έργα τέχνης του πολιτισμού των Jomon είναι τα Dogu τους: ανθρωμόρφα ή ζωόμορφα ειδώλια που εμφανίστηκαν ήδη από την Αρχόμενη Περίοδο, περίπου το 14,000-4,000 π.Χ., αλλά τα πιο σημαντικά κατασκευάστηκαν στη Μέση Περίοδο.

Οι περισσότεροι μελετητές ιαπωνικής τέχνης και αρχαιολόγοι τα θεωρούν, παρά τις πολλαπλές πιθανές λειτουργίες τους, τα έργα αυτά ως πιθανές ενδείξεις μιας πρώιμης θρησκευτικής κουλτούρας και σαμανιστικών τελετών.

Ο πολιτισμός των Jomon ως επί το πλείστον πιθανότατα κάλυψε ολόκληρο το ιαπωνικό αρχιπέλαγος, όπως αποδεικνύεται από την κεραμική Jomon που βρέθηκε στα διάφορα νησιά. Τις περισσότερες φορές, αυτά τα ειδώλια Dogu βρέθηκαν σε κυκλικούς τάφους ή πέτρινους κύκλους, υποδεικνύοντας κάποια μορφή πνευματικής κλίσης του πολιτισμού.

Η εύρεση αυτών των ειδωλίων μεταξύ των νεκρών σημαίνει ότι υπήρχε κάποιο νόημα για τις μετά θάνατον ζωής τελετουργίες, αν και το ποια ακριβώς έννοια είχαν δεν θα μπορέσουμε πότε να μάθουμε οριστικά.

Ωστόσο, αυτά τα αγαλματίδια υποβλήθηκαν σε πολλές μορφές και μετασχηματισμούς κατά τη διάρκεια των διαφόρων περιόδων στο πλαίσιο του πολιτισμού Jomon, δείχνοντας τόσο την εκλέπτυνση της τεχνοτροπίας, που εμπνέεται αναμφισβήτητα από εξωτερικές πολιτισμικές αλληλεπιδράσεις αλλά και ένα αυξημένο επίπεδο της πνευματικότητας. Αυτό γίνεται καλύτερα κατανοητό από την ανάλυση των ίδιων των ειδωλίων.



Αγγείο των Jomon που χρονολογείται στη Μέση Εποχή, (3000-2000 π.Χ.)

Υπάρχουν διάφοροι τύποι των ειδώλων Dogu, που κατηγοριοποιούνται σε τέσσερις ομάδες: «καρδιόσχημα (ή φρύδι με σχήμα ημισελήνου)», ο «τύπος κερασφόρου κουκουβάγιας», ο τύπος «γουρλωμένα μάτια», και ο τύπος «της εγκύου γυναίκας».

Οι διάφοροι τύποι ακολουθούν όλοι το ίδιο βασικό μοτίβο: τείνουν να εμφανίζουν κοντά και βαριά, με μικρά, ευρεία πόδια και φαρδείς ώμους και γοφούς.

Οι διαφορές που επισημάνθηκαν από τις προαναφερθείσες ονομασίες των τύπων, τα ειδώλια Αφροδίτη τείνουν να έχουν τονισμένα παραπάνω τα ισχία (Εικόνα 1) και τα «γουρλωμένα μάτια» έχουν τεράστια μάτια που καλύπτουν σχεδόν ολόκληρο το πρόσωπο (Εικόνα 2).

Εξαιτίας της τάσης όλες αυτές τις μορφές να είναι γυναίκες, που αποδεικνύεται από τα στήθη τους και την έλλειψη πέους, υπάρχει η πεποίθηση μεταξύ των μελετητών ότι οι μορφές Doguήταν αγάλματα της γονιμότητας.

Παρατηρώντας την μεγάλη πλάτη τα υπερβολικά σχιστά μάτια αλλά και τα γουρλωμένα μάτια μπορούμε εύκολα να συμπεράνουμε ότι πρόκειται για αρχαίους ερπετοειδείς αστροναύτες.

Όπως αναφέρεται στο Δράκοι, Ωοζωτόκα και λεκάνη στενότερη από την πλάτη.



Εικόνα 1. Άγνωστη, Πήλινο ειδώλιο, 1000-300 π.Χ.. Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης, Νέα Υόρκη

Η βάση για την πίστη που είχαν ;ότι τα περισσότερα Dogu είχαν κάποια χροιά γονιμότητας προέρχεται από σχετικά στοιχεία άλλων πολιτισμών. Τα στοιχεία συχνά σε σύγκριση με άλλες μορφές, κυρίως των δυτικών πολιτισμών, όπως η προϊστορική Αφροδίτη του Willendorf.

Εικόνες, όπως η Αφροδίτη/Γυναίκα του Willendorf θεωρούνται πιο πιθανό να αντιπροσωπεύουν είτε μια συνολική Μητέρα Γη, ή την ιδέα ότι η προσευχή για τη γονιμότητα και την ασφαλή γέννα ήταν απαραίτητη.



Η Αφροδίτη της Willendorf, αγαλματίδιο που βρέθηκε στην Αυστρία και πιστεύεται ότι έχει γίνει το 28.000 ως 25.000 π.Χ.

Κοιτάζοντας ένα Dogu όπως το σχήμα 1, είναι κατανοητό να αξιώνεται μια παρόμοια λειτουργία, λόγω της έμφασης της μορφής. Και πάλι, ενώ όλα βρίσκονται να έχουν τα στοιχεία των Dogu δηλαδή ευρείς γοφούς και ώμους, υπάρχει μια αυξημένη έμφαση των στοιχείων Αφροδίτη όπως φαίνεται από τις ερωτικές λαβές και το γυμνό στήθος στο Εικόνα 1.

Η τοποθέτηση σε αυτή την απεικόνιση, σε συνδυασμό με το χρονικό πλαίσιο των Jomon, μια εποχή στην ιστορία, όταν οι ιατρικές γνώσεις ήταν περιορισμένες και η πιθανότητα θανάτου κατά τον τοκετό ήταν υψηλή, αυτές οι εικόνες γονιμότητας ήταν πιθανότατα πολύ σημαντικές πηγές πίστης και ελπίδας για τη συνέχιση των οικογενειακών γραμμών. Συμπερασματικά αυτά μπορούν να ενεργούν ως ευσεβείς προσφορές από τους ανθρώπους Jomon, σωματικές και αντιπροσωπευτικές προσευχές για την ασφαλή γέννα...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.