Επίσης γιατί η Επανάσταση του 21 κράτησε 7 χρόνια έφταιγε η Αυστρία. Και για την καταστροφή του Ελληνισμού το 1204 έφταιγαν οι Φράγκοι και οι Λατίνοι. Ψέματα είναι όλα αυτά ρε ξενόδουλοι;
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Επίσης γιατί η Επανάσταση του 21 κράτησε 7 χρόνια έφταιγε η Αυστρία. Και για την καταστροφή του Ελληνισμού το 1204 έφταιγαν οι Φράγκοι και οι Λατίνοι. Ψέματα είναι όλα αυτά ρε ξενόδουλοι;
ΑπάντησηΔιαγραφή