Την ώρα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν εκατομμύρια για να προωθήσουν τα μοντέλα τους σε κάθε γωνιά του πλανήτη, οπουδήποτε υπάρχ...
Όμως, μερικές φορές, σπανίως βέβαια, η διαφήμιση είναι δωρεάν. Ένα ανάλογο περιστατικό σημειώθηκε στη Νότια Κορέα περίπου στα μέσα Αυγούστου στο πλαίσιο της περιοδείας του Πάπα Φραγκίσκου στην Άπω Ανατολή.
Ο ποντίφικας είχε ζητήσει να κινηθεί στους δρόμους της χώρας με ένα μικρό κορεάτικκο αυτοκίνητο. Τελικά επιλέχθηκε ένα Kia Soul 1.600 cc.
Την ώρα που η αυτοκινητοβιομηχανία υποστηρίζει ότι δεν θα εκμεταλλευτεί εμπορικά την συγκυρία οι πωλήσεις του Kia Soul έχουν σχεδόν διπλασιαστεί. Ενώ πούλαγε περίπου 20 αυτοκίνητα ημερησίως, πλέον έχει φτάσει τα 52 κάθε μέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.