Ο ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ ΤΟΥΡΚΟΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ" ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΙΜΙΑ... ΑΛΩΝΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ....!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
Και τι κάνει η ΧΑ; Κυνηγά λαθρομετανάστες στα φανάρια;
ΑπάντησηΔιαγραφήAYTO EINAI TXEMA THS KYP ,KAI TOY ELL>.YPOY.EX>..OTH ENTOLES PAIRNOYN APO TA AFENTIKA THS EKTELOYN...STOYS APLOYS ENERGOYS POLITES DEN PEFTEI LOGOS....GIATH OI APLOI POLITES EINAI EYNOYXISMENA ARNIA DEN EXOYN DIKAIOMA SKEPSEIS STA ETXNIKA THEM.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τι χάλι είναι αυτό με τα κωλοgreeklish εδώ μέσα; Οι μισοί γράφουν έτσι και καταστρέφουν την γλώσσα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή