ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ... ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ... ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ... ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012 ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ 12:30ΜΜ ... ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ... ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ... ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ... ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012 ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ 12:30ΜΜ ΔΙΑΔΩΣΤΕ! ----------------------------
θα ειμαστε ολοι εκει !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρεπει να λειψει κανεις απο αυτο το προσκλητηριο
ΑπάντησηΔιαγραφή