ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ... ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ... ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ... ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ...
τι λές ρε μεγάλε τώρα..πέρασα σήμερα απο την Φλώρινα και όλοι κοιμόντουσαν πίνοντας φρεντουτσίνο
ΑπάντησηΔιαγραφή