Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Τρένα: Ξεκίνησαν τα πρώτα δρομολόγια του Προαστιακού – Τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας

Έπειτα από τρεις εβδομάδες και συνεχόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζόμενων του σιδηροδρόμου λόγω της τραγωδίας των Τεμπών, τα τρέ...





Έπειτα από τρεις εβδομάδες και συνεχόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζόμενων του σιδηροδρόμου λόγω της τραγωδίας των Τεμπών, τα τρένα και ο προαστιακός μπήκαν και πάλι στις ράγες από το πρωί της Τετάρτης 22 Μαρτίου.

Ήδη στις 04:45 τα ξημερώματα έφυγε το πρώτο τρένο από τον σταθμό του Πειραιά για το Αεροδρόμιο, ενώ στις 05:25 έφυγε το πρώτο τρένο από τον Σταθμό Λαρίσης με προορισμό την Χαλκίδα στο οποίο και επιβιβάστηκε ο μεταβατικός διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Όπως έχει γίνει γνωστό από την πλευρά των αρμόδιων αρχών, μέχρι να ολοκληρωθεί το σύστημα της τηλεδιοίκησης, θα εκτελούνται μειωμένα δρομολόγια, ενώ σε κάθε σήραγγα θα κινείται μια αμαξοστοιχία τη φορά. Στο άμεσο μέλλον θα τεθεί σε λειτουργία ένα σύστημα διαρκούς επιτήρησης με ηλεκτρονικές κάμερες.

Το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων, συνεδρίασε την περασμένη Δευτέρα για τα μέτρα ασφαλείας, όπου αποφασίστηκε οι αμαξοστοιχίες να κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής (στο τμήμα Οινόη-Τιθορέα γίνονται εργασίες για την τηλεδιοίκηση).

Δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας συνοδός θα υπάρχουν αυστηρά σε όλα τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού. Παράλληλα, θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα ήταν μόνο ένας (Παλαιοφάρσαλο, Λιτόχωρο, Πλατύ).

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, συζητήθηκε το ζήτημα της πυρασφάλειας και της πυρανίχνευσης στις σήραγγες, οι ραδιοεπικοινωνίες και ο φωτισμός στις σήραγγες. Αποφασίστηκε να γίνονται ασκήσεις ετοιμότητας επί χάρτου αλλά και στο πεδίο με σενάρια αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών και θα συμμετέχουν Αστυνομία, Πυροσβεστική και ΕΚΑΒ.

Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.
  • Μείωση ταχύτητας: 80 χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς -100 χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες
  • Σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας και τηλεδιοικητές).
  • Αναβαθμίζονται οι υποδομές με ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του κύριου άξονα ενώ άμεσα πρόκειται να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ανάταξη και συντήρηση των σηράγγων.


Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.