Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΣΑΚΙΣΜΑ...!!! «Χωρίς μέσα και ηθικό το ναυτικό της Τουρκίας! Τα στοιχεία και οι αποδείξεις»

   Ο «πολιορκητικός κριός» και το… εργαλείο της Τουρκίας για να αυξήσει τις «γκρίζες ζώνες» στο Αιγαίο, με σκοπό να δημιουργήσει τετελεσμέν...



  



Ο «πολιορκητικός κριός» και το… εργαλείο της Τουρκίας για να αυξήσει τις «γκρίζες ζώνες» στο Αιγαίο, με σκοπό να δημιουργήσει τετελεσμένα στην περιοχή, είναι το Πολεμικό της Ναυτικό.

Η παρουσία του είναι έντονη και προκλητική στο Αρχιπέλαγος στοχεύοντας να υπενθυμίζει τις ανιστόρητες διεκδικήσεις των γειτόνων μας, να δείχνει την κόκκινη σημαία γύρω και κοντά στα νησιά και-στην ακραία περίπτωση- να δημιουργήσει θερμό επεισόδιο!

Αλλά ποιο είναι το Ναυτικό των Τούρκων;

Αυτό που μέχρι σήμερα δεν έχει να επιδείξει καμία πολεμική επιτυχία!

Ήττες και πανωλεθρίες σε όλες τις ναυμαχίες, άτακτη υποχώρηση και κλείσιμο στα στενά του Βοσπόρου και το περίφημο… «Μάλτα γιοκ»!

Μια μηχανή χωρίς ναυτοσύνη, αξιωματικούς με βαθμολογίες – πιο πολλοί-μέτριες σε διεθνή στρατιωτικά σχολεία και πληρώματα με ελλιπή εκπαίδευση που ζουν με τον φόβο και μέχρι πριν μερικά χρόνια, αντιμετώπιζαν το μαστίγωμα ως τιμωρία στα παραπτώματα τους.

Η ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ

Πριν από λίγο καιρό, η τουρκόφωνη έκδοση του πρακτορείου ειδήσεων Gazete Duvar, έκανε σοβαρές αποκαλύψεις όσο αφορά την ψυχική κατάσταση των αντρών του Ναυτικού.

Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει το δημοσίευμα, το προσωπικό βρίσκεται σε κατάσταση καραντίνας εδώ και περίπου οκτώ μήνες, με αποτέλεσμα να έχει αποκοπεί από τους δικούς του και το στέρεο έδαφος, κάτι που έχει ρίξει την ψυχολογία τους στο ναδίρ.

«Υπάρχουν στελέχη που θέλουν να παραιτηθούν, έχουν σκεφτεί να λιποτακτήσουν, σκέφτονται την απόδραση, ενώ είναι και άλλοι που προσπάθησαν να αυτοκτονήσουν», αναφέρει το δημοσίευμα, στο οποίο παρέχονται μαρτυρίες συζύγων αξιωματικών και υπαξιωματικών του Ναυτικού, των οποίων τα ονόματα έχουν αλλαχθεί για ευνόητους λόγους.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μία εκ των συζύγων, της οποίας ο άντρας βρίσκεται σε πλοίο εδώ και 8 μήνες, οι άντρες του τουρκικού ναυτικού, είπε.

«Βρίσκονται σε περιοχές μακριά από λιμάνια, τις περισσότερες φορές το τηλέφωνο δεν πιάνει. Και όταν παίρνω στο τηλέφωνο του πλοίου, μπορούμε να μιλήσουμε μόνο για ελάχιστα λεπτά», ενώ μία άλλη είπε στο Duvar πως:

«Έχουν ξεχάσει πώς είναι να ζεις έξω.

Τους ακούμε να κλαίνε κρυφά όταν μιλάνε.

Είναι θυμωμένοι και το σημαντικότερο είναι ότι αισθάνονται πως είναι αποκλεισμένοι και ξεχασμένοι.

Αν ο ιός διαρκέσει επί χρόνια, αυτοί οι άνθρωποι θα μείνουν επί χρόνια στα πλοία;

Θέλουμε μία απάντηση σε αυτό».

Μία άλλη σύζυγος υπαξιωματικού ανέφερε: «Ο άνδρας μου είναι επί 8 χρόνια στο Πολεμικό Ναυτικό.

Ναι δεν έχει Covid, αλλά η ψυχολογική του κατάσταση είναι πολύ άσχημη.

Μερικές φορές τηλεφωνεί και επί 4-5 λεπτά είναι σιωπηλός, ξέχασαν ακόμη και να μιλάνε».

Οι αποκαλύψεις, που έχουν σοκάρει την Τουρκία, στηρίζονται σε μία ακόμα σύζυγο:

«Είναι σαν να είναι ο άνδρας μου στη φυλακή και δεν θα έρθει, τόσο πολύ χάσαμε τις ελπίδες μας», ενώ προστίθεται πως όταν οι οικογένειες προσπαθούν να ρωτήσουν τους επίσημους φορείς σχετικά με το πόσο θα διαρκέσει η καραντίνα, κανένας δεν τους δίνει καθαρή απάντηση, ενώ αν τολμήσει κάποιος από το πλοίο να κάνει την ίδια ερώτηση, επικαλούμενος τη σύζυγό του που είναι μόνη της, ή τα παιδιά του, ή κάτι άλλο, μία από τις απαντήσεις που παίρνει είναι ότι προσπαθεί «να κρυφτεί κάτω από τα φουστάνια της γυναίκας του».

Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αυτό όμως που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον, είναι η κατάσταση των τουρκικών πλοίων.

Δεν ενδιαφέρει αν είναι βαμμένα ή όχι, αλλά αν είναι οπλισμένα ή εξοπλισμένα!

Στις 9 Σεπτεμβρίου, εν μέσω εξελισσόμενης έντασης, το νεότερο LST του τουρκικού ναυτικού, το L402 Bayraktar πέρασε από τη Χίο χωρίς το βασικό ραντάρ του!

Απουσίαζε το Thales SMART-S Mk2 που εξοπλίζει το σκάφος, και αποτελεί το κύριο ραντάρ για πολλές κύριες μονάδες του τουρκικού ναυτικού.

Πράγμα όχι απλά περίεργο, αλλά εξωφρενικό, καθώς χωρίς αυτό η δυνατότητα άμυνας του πλοίου είναι ανύπαρκτη.

Το συγκεκριμένο ραντάρ κατασκευάζεται στην Τουρκία.

Το “καμάρι” της τουρκικής ναυπηγικής βιομηχανίας, η F511 TCG Heybeliada, εμφανίστηκε με 4 (;) πυραύλους Harpoon αντί για 8.

Αν εν καιρώ επιχειρήσεων, φορτώνουν τα καλύτερα και πλέον σύγχρονά τους πλοία με 4 πυραύλους αντί για 8, πότε σκοπεύουν να τα οπλίσουν πλήρως;

Το ίδιο ισχύε και για την Yavuz, που κι αυτή, ξεκάθαρα, έχει οπλισμό 4 Harpoon αντί για 8, ενώ πυραυλάκατοι των Τούρκων έχουν μόλις 2 βλήματα.

ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ

Το Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό (τουρκικά: Türk Deniz Kuvvetleri, TDK), ή Τουρκικό Ναυτικό (τουρκικά: Türk Donanması) είναι ο ναυτικός πολεμικός κλάδος των υπηρεσιών των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων.

Το ναυτικό ανάγει τις ρίζες του στους πρώτους τουρκικούς στόλους που έπλευσαν στο Αιγαίο στα τέλη του 11ου αιώνα, στους στόλους των μπεϊλικίων της Ανατολίας τον 14ο αιώνα, και, πιο άμεσα, στο Οθωμανικό Ναυτικό.

Ωστόσο, οι σύγχρονες ναυτικές παραδόσεις και τα έθιμα του Τουρκικού Ναυτικού ξεκινούν από τις 10 Ιουλίου του 1920, οπότε και καθιερώθηκε ως Διεύθυνση Ναυτικών Υποθέσεων, κατά τη διάρκεια του Τουρκικού Πολέμου της Ανεξαρτησίας υπό την ηγεσία του Μουσταφά Κεμάλ.

Από τον Ιούλιο του 1949, η υπηρεσία είναι επισήμως γνωστή ως Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό.

Το 2008, το Τουρκικό Ναυτικό ανέφερε δύναμη ενεργού προσωπικού της τάξεως των 48.600.

Στο ποσοστό αυτό περιλαμβάνεται μία Ταξιαρχία Αμφίβιων Πεζοναυτών καθώς και αρκετές μονάδες Ειδικών Δυνάμεων και Καταδρομών.

Το ναυτικό έχει περίπου 112 πλοία εν υπηρεσία (με εξαίρεση ήσσονος σημασίας βοηθητικά σκάφη) και περίπου 50 θαλάσσια αεροσκάφη.

Πηγή: Πτήση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.