Page Nav

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ... Η NASA ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ 219 ΝΕΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ 10 ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΗ...!!!

Την ανακάλυψη 219 νέων πλανητών, έξω από το ηλιακό μας σύστημα, στη ζώνη Γκόλντλοκς, 10 από τους οποίους είναι βραχώδεις σαν την Γη, ανακοίνωσε η NASA

Την ανακάλυψη έφερε στο φως η Nasa με τη βοήθεια του τηλεσκοπίου Κέπλερ, με το οποίο έχουν βρεθεί περισσότεροι από 4.000 εξωπλανήτες.

«Υπάρχουν τώρα 4.034 υποψήφιοι πλανήτες που αναγνωρίστηκαν από το Κέπλερ. Από αυτούς οι 2.335 έχουν επαληθευτεί ως εξωπλανήτες. Από περίπου 50 κατοικήσιμες ζώνες στο μέγεθος της Γης που εντόπισε το Κέπλερ, έχουν επιβεβαιωθεί περίπου οι 30», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η υπηρεσία, σύμφωνα με τον Independent.

«Τα δεδομένα που συλλέγουμε από το Κέπλερ είναι μοναδικά, καθώς είναι τα μόνα που αναφέρονται σε πληθυσμό ανάλογο της Γης. Πλανήτες που διαθέτουν περίπου το ίδιο μέγεθος και την ίδια τροχιά με τη Γη» σημείωσε ο Mario Perez, επιστήμονας στη NASA που συμμετέχει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.

«Η κατανόηση της συχνότητας τέτοιων εξωπλανητών στον γαλαξία θα μας βοηθήσει να σχεδιάσουμε τις επόμενες αποστολές της διαστημικής υπηρεσίας στην απευθείας εύρεση μίας όμοιας Γης», πρόσθεσε.

newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.