Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 4 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥΣ

- Μια εξίσωση τεσσάρων κριτηρίων θα καθορίζει το ύψος των τελών κυκλοφορίας - Κυβισμός, ηλικία, ρύποι και εμπορική αξία του αυτοκινήτο...



- Μια εξίσωση τεσσάρων κριτηρίων θα καθορίζει το ύψος των τελών κυκλοφορίας
- Κυβισμός, ηλικία, ρύποι και εμπορική αξία του αυτοκινήτου - Ποιό από τα 4 θα βαρύνει περισσότερο
- Τι λεει στο newsit.gr υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών
Πολλά λέγονται και πολλά γράφονται για τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά πρόκειται για σενάρια και σχέδια, αλλά όχι για αποφάσεις. “Δεν έχουμε πάρει καμία απόφαση”, τόνισε στο newsit.gr υψηλόβαθμο κυβερνητικό στέλεχος.

Η υπόθεση βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της επεξεργασίας από την επιτροπή που έχουν συστήσει τα υπουργεία Οικονομικών, Μεταφορών και Ενέργειας και Περιβάλλοντος. Ο συνολικός εισπρακτικός στόχος από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν παραμένει στα 1,1 δισ. ευρώ, ενώ λαμβάνεται μέριμνα για να κυκλοφορήσουν αυτοκίνητα που είχαν ακινητοποιηθεί, πράγμα που αν επιτευχθεί θα αυξήσει τα έσοδα.

Οι τελικές αποφάσεις, σύμφωνα με τις πληροφορίες θα ληφθούν με βάση τέσσερα κριτήρια:

- τον κυβισμό,

- την ηλικία,

- τους ρύπους

- την εμπορική αξία του αυτοκινήτου

Το τελευταίο κριτήριο θα βαρύνει σημαντικά στη λήψη της απόφασης, με αποτέλεσμα τα πιο ακριβά αυτοκίνητα να επιβαρυνθούν περισσότερο. Από τη μέθοδο που θα ακολουθηθεί ωφελημένοι θα βγουν οι έχοντες αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού και μεγάλης ηλικίας.

“Δεν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο με πρώτο έτος κυκλοφορίας το 1997 να πληρώνει τέλος κυκλοφορίας 1.100 ευρώ επειδή είναι 3.500 κυβικά από τη στιγμή που η αξία του είναι 300 ευρώ, για μην πω μηδενική", τονίζει στο newsit.gr υψηλόβαθμο στέλεχος της κυβέρνησης.

Και προσθέτει “πως δεν είναι δυνατόν επίσης ένα ιδιοκτήτης αυτοκινήτου αξίας 45 ή 50 ή 60.000 ευρώ να πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας από ένα άλλο ιδιοκτήτη του οποίου το αυτοκίνητο έχει εμπορική αξία 5 ή και 10 χιλιάδων ευρώ”.

Η κατεύθυνση που έχει δοθεί στην επιτροπή των τριών υπουργείων είναι να ελαφρυνθούν τα παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και να επιβαρυνθούν τα νεώτερα και ακριβά. Για τον ακριβή καθορισμό των τελών τα δύο προαναφερόμενα κριτήρια θα συσχετισθούν με τους ρύπους, αλλά και με την ακριβή ηλικία των αυτοκινήτων.

Το τελικό ύψος θα προκύψει από μία εξίσωση που θα λαμβάνει υπόψη τα τέσσερα κριτήρια με διαφορετικά ποσοστά ανά κατηγορία αυτοκινήτων.

Τέλος, αποκλείεται οποιαδήποτε μεταφορά μέρους του βάρους στη βενζίνη, το πετρέλαιο και το αέριο, γιατί κρίνεται πως πολιτικά δεν είναι εύκολη αυτή η επιβάρυνση ύστερα από την αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα.


http://www.newsit.gr/oikonomia/Teli-kykloforias-Ayta-einai-ta-tessera-kritiria-poy-kathorizoyn-to-ypsos-toys/660648

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.