Οι άνθρωποι δεν έχουν κανένα σχέδιο, δεν κάνουν καμία μελέτη. Απλά μιλάνε για να καταναλώσουν χρόνο. ΟΜΑΔΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Οι άνθρωποι δεν έχουν κανένα σχέδιο, δεν κάνουν καμία μελέτη. Απλά μιλάνε για να καταναλώσουν χρόνο. ΟΜΑΔΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.