Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΡΕΣΕΙ ΜΠΙΕΛΕΣ... ΟΙ "ΑΡΧΑΙΟΠ@Π@ΡΕΣ" ΖΗΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΑΝΓΩΝΣΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟΝ "ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ" ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ... ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ...!!!

ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ... Ή ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ (ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ) Ή ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ Ε...


ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ... Ή ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ (ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ) Ή ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ...

Πυρ ομαδόν δέχεται η κυβέρνηση για το αντιρατσιστικό, ενώ, μετά τους 38 βουλευτές της ΝΔ, διάφορους ιεράρχες, αλλά και κόμματα έρχονται και οι Δωδεκαθεϊστές να εκφράσουν αντιρρήσεις για το επίμαχο νομοσχέδιο.

Με ανακοίνωσή του το Υπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών κάνει λόγο για αλά καρτ αντιρατσιστικό νόμο και ζητάει να αναγνωριστεί ως γενοκτονία και οι σφαγές Ελλήνων από Χριστιανούς, οι οποίες, όπως αναφέρουν, διήρκεσαν από την αρχαιότητα έως και την Αναγέννηση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Ακόμα και οι "ναι σε όλα" βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου φαίνεται ότι, εάν και όποτε το θέλουν, μπορούν να αποδειχθούν ευρηματικοί. Για να καθυστερήσουν την ψήφιση του παραπλανητικά ονομαζόμενου "αντιρατσιστικού νόμου", και λέμε "καθυστερήσουν" γιατί η ψήφισή του έχει ήδη διαταχθεί, 38 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας απειλούν με καταψήφιση εάν δεν προστεθεί αναφορά στην άρνηση της γενοκτονίας των χριστιανών της Ανατολής (Ποντίων, Μικρασιατών, Αρμενίων, Ασσυρίων) ως ποινικό αδίκημα, όπως ποινικό θα είναι, a la carte, η άρνηση της εξόντωσης των Εβραίων από τους ναζί.
H ποινικοποίηση της άποψης, της κάθε είδους άποψης, είναι η ωμότερη μορφή τυραννίας, αν και, εμφανώς, κάτι τέτοιες "ευαισθησίες" αποτελούν "ψιλά γράμματα" για τους πολιτικούς αυτής της χώρας, όπως και όλων των άλλων χωρών που έχουν περάσει νόμους που ποινικοποιούν την άποψη.
Μια και όμως ήδη, δια των 38 νεοδημοκρατών βουλευτών, πιάσαμε τον ιστορικό πήχυ για να διευρύνουμε τις γενοκτονίες που απαγορεύεται να μην αναγνωρίζονται από όλους αυτομάτως και υποχρεωτικώς ως τέτοιες, εμείς, ως Έλληνες, κάνουμε γνωστό στους 38 αλλά και σε ολόκληρο τον υπόλοιπο πολιτικό και δημοσιογραφικό κόσμο που βλέπει ως φυσιολογική την ψήφιση ενός τέτοιου νόμου, ότι σε ευρύτατη γενοκτονία προέβη κατά την περίοδο της εξάπλωσής του και ο Χριστιανισμός.
Εκτός από το "ολοκαύτωμα" των Εβραίων και τις σφαγές χριστιανικών πληθυσμών, συμβάντα αμφότερα του 20ου αιώνα, υπάρχουν και οι αμέτρητες γενοκτονίες των εθνών που υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν τις προαιώνιες Θρησκείες τους με χρήση τρομερών θηριωδιών και ωμοτήτων. Η Σκυθόπολη για τους Έλληνες, το Βερντέν για τους Σάξωνες, οι σταυροφορίες, οι κατασφαγές των ιθαγενών της αμερικανικής ηπείρου, είναι μερικά μόνον από τα άπειρα ανδραγαθήματα του επεκτατικού "μονοθεϊσμού".
Η ποινικοποίηση που επιχειρείται με τον εν λόγω ψευδεπίγραφο και κατα διαταγήν νόμο, δεν είναι ποινικοποίηση του "ρατσισμού", γιατί απλώς αυτός δεν ενδιαφέρεται να καταστείλει το μίσος για ανθρώπους άλλης ράτσας. Τα "ολοκαυτώματα" Εβραίων και οι σφαγές χριστιανικών πληθυσμών είναι ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ μαζικά εγκλήματα που έκαναν οι θετικοχριστιανοί ναζί και οι μωαμεθανοί Τούρκοι κατά ομοθρήσκων τους που ανήκαν σε άλλη μορφή του "μονοθεϊσμού". Αφού λοιπόν ο νόμος θα αφορά ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ μαζικά εγκλήματα, εμείς, ως Έλληνες και Ευρωπαίοι, ζητάμε να προστεθεί και αναφορά ως ποινικό αδίκημα στην άρνηση των επί αιώνες γενοκτονιών των "ειδωλολατρών" της Ελλάδος και της Ευρώπης (και, κατ' επέκταση, κάθε ηπείρου όπου επέδραμε ο επεκτατικός "μονοθεϊσμός").
Απευθυνόμαστε σε ολόκληρο τον πολιτικό, "πνευματικό" (αν έχει απομείνει...) και δημοσιογραφικό κόσμο αυτού του τόπου. Και οι Έλληνες (δεν εννοούμε Ρωμιοί) έχουμε υποστεί γενοκτονίες, και μάλιστα πολλές. Αυτό που υποτίθεται ότι θέλει να καταπολεμήσει ο ψευδώνυμος και κατά διαταγήν αυτός νόμος, δεν γεννήθηκε στον 20ο αώνα της χρονολόγησης των χριστιανών, αλλά πολύ παλαιότερα. Η ληξιαρχική του πράξη βρίσκεται μέσα σε αυτό που οι "μονοθεϊστές" ονομάζουν "Βίβλο" και βάσει αυτού έχουν έως σήμερα ανδραγαθήσει και οδηγήσει την ανθρωπότητα στην πλήρη κλειστότητα του μυαλού, την μασκαρεμένη ή ανοικτή μισαλλοδοξία και την απολύτη βαρβαρότητα.
Αντί λοιπόν αυτού του a la carte "αντιρατσιστικού" νόμου, ας συντάξει και ψηφίσει το Ελληνικό Κοινοβούλιο, έναν νόμο "κατά της μισαλλοδοξίας", που να κατωχυρώνει ιστορικά και τις γενοκτονίες κατά των Ελλήνων Εθνικών. Αν τα μέλη του έχουν την τόλμη και εάν ενδιαφέρονται να εξακολουθήσουν να παριστάνουν τους Έλληνες.
ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ»

7 σχόλια

  1. Αν είστε τόσο υπερέλληνες πρακτόρια της νέας τάξης, τότε γιατί η Εκκλησία γράφει πιο αρχαιοπρεπώς από εσάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλτατοι συνέλληνες καί φίλτατες συνελληνίδες, αρίστως αντιλαμβάνομαι την έκπληξίν σας επί του θέματος, λόγω της αγνοίας σας επί μίας σιεράς
    ιστορικών δεδομένων καί στοιχείων. Έτσι, αντί άλλων σχολιασμών, απλώς επισημαίνω τα κάτωθι χρήσιμα καί κρίσιμα στοιχεία.
    (Α) Υπάρχει άφθονη βιβλιογραφία, τεκμαίρουσα τους θρησκευτικούς διωγμούς επί αιώνες των πολυθεϊστών της ενιαίας Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Μάλιστα, επειδή πολλοί θεωρούν ότι τάχα δεν έγινε ποτέ η σύγκρουση του Ελληνισμού με τον χριστιανισμό, σε αυτό το θέμα θα παραθέσω τα ονόματα αρχαίων συγγραφέων, τόσο Ελλήνων καί λοιπών πολυθεϊστών, όσο καί χριστιανών, που εκθέτουν αναλυτικώς αυτήν την σύγκρουση.
    Όποιοι θέλουν απλώς ας αγοράσουν τα βιβλία που αναφέρονται.
    Αρχαίοι Συγγραφείς
    1) Λουκιανός Σαμοσατεύς Περί της Περεγρίνου τελευτής, εκδόσεις
    Κάκτος, τόμος 271 της σειράς «Οι Έλληνες», κεφάλαια 11-13,
    Είναι ο δέκατος πέμπτος τόμος από τα Άπαντα του Λουκιανού,
    Εκδόθηκε στην Αθήνα τον Ιούνιο 1.994μ.α.χ.χ. (*) (Σ)
    Ο Λουκιανός είναι από τους πρώτους συγγραφείς που αναφέρονται στην νέα για εκείνη την εποχή θρησκεία καί αναλύει την ηθική των οπαδών της.
    2) Κέλσος Άπαντα Αληθής Λόγος(ή Κατά Χριστιανών), εκδόσεις Κάκτος, τόμος 514 της σειράς «Οι Έλληνες», Αθήνα 2.001μ.α.χ.χ., πρώτη έκδοση.(*)(Σ)
    Ο Κέλσος ανατρέπει όλη την θρησκευτική επιχειρηματολογία της νέας
    θρησκείας.
    3) Σαλλούστιος-Αττικός
    Σαλλούστιος: Περί Θεών καί Κόσμου
    Αττικός: Αποσπάσματα
    Εκδόσεις Κάκτος, Αθήνα 2.007μ.α.χ.χ., πρώτη έκδοση.(*)(Σ)
    Ο Σαλλούστιος προσφέρει μία ενδιαφέρουσα συμβολική ερμηνεία της
    Ελληνικής Θρησκείας.
    4) Πορφύριος Νεοπλατωνικός Κατά Χριστιανών, εκδόσεις Θύραθεν,
    Θεσσαλονίκη, 2.000μ.α.χ.χ.(*)(Σ)
    Ο Πορφύριος ανατρέπει όλη την θρησκευτική επιχειρηματολογία της
    νέας θρησκείας καί αποδεικνύει την ανυπαρξία του ιδρυτή της.
    5) Η αντιπαγανιστική νομοθεσία της Ύστερης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας
    μέσα από τους κώδικες, εκδόσεις Κατάρτι, Αθήνα, δεύτερη έκδοση
    2.003μ.α.χ.χ.(*)(Σ)
    Είναι η απάντηση του πώς οι Έλληνες έγιναν χριστιανοί, μέσα από την
    επίσημη νομοθεσία αυτοκρατόρων, επάρχων καί διοικητών. Ανατρέπει
    όλο το ιδεολόγημα περί «Ελληνοχριστιανισμού» του Παπαρρηγοπούλου καί «Ελληνικότητας του Βυζαντίου». Δείχνει μία άλλη, άγνωστη συνέχεια.
    6) Λιβανίου Πρός Θεοδόσιον τόν βασιλέα υπέρ των ιερών, εκδόσεις
    Κατάρτι, Αθήνα 1.998μ.α.χ.χ.(*)(Σ)
    Έκκληση του ρήτορα Λιβανίου, διδασκάλου του Ιωάννου του λεγομένου
    «Χρυσοστόμου» καί του «Μεγάλου» Βασιλείου, προς τον Θεοδόσιο Α΄
    για να σταματήσει η καταστροφή των πολυθεϊστικών ιερών της
    Αντιοχείας καί εν γένει της αυτοκρατορίας.
    7) Λιβανίου Αντιοχικός, εκδόσεις Κατάρτι, Αθήνα 1.999μ.α.χ.χ.(*)(Σ)
    Αν καί δεν αναφέρεται στην σύγκρουση πολυθεϊστών καί οπαδών της
    νέας θρησκείας εκείνη την εποχή, μας πληροφορεί για την ιστορία της
    Αντιοχείας καί την ζωή εκείνη την εποχή σε αυτήν την πόλη.
    8) Προκοπίου Ανέκδοτα ή Απόκρυφη Ιστορία, εκδόσεις Άγρα, Αθήνα,
    Ιανουάριος 1.989μ.α.χ.χ.(*)(Σ)
    Ο Προκόπιος, ο εξ απορρήτων του Βελισαρίου καί του Ιουστινιανού, μας αποκαλύπτει τον πραγματικό χαρακτήρα του Βελισαρίου, του
    Ιουστινιανού καί της Θεοδώρας, καθώς καί αγνώστους εν πολλοίς
    σήμερα ανθελληνικούς διωγμούς.
    9) Ευνάπιος Ιστορικός καί Σοφιστής 4ος-5ος μεταχριστιανικός αιώνας
    Βίοι Σοφιστών-Αποσπάσματα ιστορικά, εκδόσεις Κάκτος, τόμος 501
    της σειράς «Οι Έλληνες»(*)(Σ)
    Ο Ευνάπιος είναι μάρτυρας εκείνης της εποχής καί περιγράφει τους
    ανθελληνικούς διωγμούς από τους οπαδούς της νέας θρησκείας.
    10) Ιουλιανός Φιλόσοφος καί Αυτοκράτορας, Άπαντα σε 5 τόμους,
    εκδόσεις Κάκτος, τόμοι 274-278 της σειράς «Οι Έλληνες»(*)(Σ)
    Τα έργα του είναι σημαντικά, διότι ανατρέπουν την αντίληψη περί δήθεν
    «αποστασίας» του συγκεκριμένου προσώπου από την νέα θρησκεία, διότι απλώς δεν την είχε ενστερνισθεί ποτέ. Άρα όροι όπως «Παραβάτης» ή «Αποστάτης» για εκείνον είναι ανιστόρητοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 11) Ζώσιμος
    Ιστορικός 4ος-5ος μεταχριστιανικός αιώνας Νέα Ιστορία
    εκδόσεις Θύραθεν, Θεσσαλονίκη 2.007μ.α.χ.χ.(*)(Σ)
    Είναι σημαντικό, διότι καταγράφει εκτενώς τους ανθελληνικούς διωγμούς από τον Κωνσταντίνο Α΄ που οι οπαδοί του τον λένε «Μέγα» έως καί τις αρχές του 5ου μεταχριστιανικού αιώνα.
    12) Αμμιανός Μαρκελλίνος 325/330- περίπου 400μ.α.χ.χ.
    Έλληνας στην καταγωγή έγραψε στα Λατινικά την ιστορία των ετών
    96-378μ.α.χ.χ. με τον τίτλο Res gestae.(*)(Σ) Από τα 31 βιβλία που είχε γράψει σώζονται τα βιβλία 14-31, τα οποία εξιστορούν τα έτη 353-378μ.α.χ.χ. Στην Ελλάδα εξεδόθησαν οι δύο πρώτοι τόμοι των βιβλίων 14-26, εκ των εκδόσεων "Εύανδρος".
    13)Κόιντος Αυρήλιος Σύμμαχος, περίπου 345μ.α.χ.χ. – μετά το 402μ.α.χ.χ.
    Καταγόταν από διακεκριμένη ρωμαϊκή οικογένεια καί σπούδασε στο
    Μπορντώ.
    Ρήτορας, από τους τελευταίους υπερασπιστές του Πολυθεϊσμού, έγραψε οκτώ λόγους, από τους οποίους δύο είναι πανηγυρικοί για τον
    Βαλεντινιανό καί ένας για τον Γρατιανό, ενώ διοικητής του Βρουττίου το
    365μ.α.χ.χ., ανθύπατος της Αφρικής το 373-374μ.α.χ.χ., Praefectus urbi το 384-385μ.α.χ.χ. καί ύπατος το 391μ.α.χ.χ. Επίσης έγραψε καί δέκα βιβλία με επιστολές του, τα οποία δημοσιεύθηκαν μετά τον θάνατό του. Τα βιβλία του στην Ελλάδα είναι ανέκδοτα.(Σ)
    14) Σέξτος Βίκτωρ Αυρήλιος 330μ.α.χ.χ.-περ. 400μ.α.χ.χ.
    Γεννήθηκε στην Αφρική, διορίστηκε από τον Ιουλιανό το 361μ.α.χ.χ.
    διοικητής της Δεύτερης Παννονίας καί Praefectus urbi από τον Θεοδόσιο
    το 389μ.α.χ.χ. Έγραψε για τους βίους των Καισάρων από τον Αύγουστο
    μέχρι τον Κωνσταντίνο Β΄, το οποίο έγραψε το 360μ.α.χ.χ. Αργότερα τα
    συνένωσε με την Απαρχή του Ρωμαϊκού γένους καί το Περί επιφανών
    ανδρών.
    15) Ευτρόπιος
    Συνόδευσε τον Ιουλιανό στην εκστρατεία του 363μ.α.χ.χ. καί υπήρξε
    Ιδιαίτερος γραμματέας του Ουάλεντα. Ίσως ταυτίζεται με τον Ευτρόπιο
    που υπήρξε ανθύπατος των ετών 371-372μ.α.χ.χ. στην Ασία. Επίσης
    ήταν Πραιτωριανός Έπαρχος του Ιλλυρικού το 380-381μ.α.χ.χ. καί
    ύπατος το 387μ.α.χ.χ.
    Έγραψε ιστορία της Ρώμης από την ίδρυσή της ως την άνοδο του
    Ουάλεντα το 364μ.α.χ.χ.
    16) Φήστος
    Γεννήθηκε στο Τριδέντο της Ραιτίας. Διοικητής της Συρίας στο τέλος της
    δεκαετίας του 360μ.α.χ.χ. ιδιαίτερος γραμματέας του Ουάλεντα καί
    ανθύπατος της Ασίας περίπου το 372μ.α.χ.χ. Καθαιρέθηκε μετά τον
    θάνατο του Ουάλεντα το 378μ.α.χ.χ. καί πέθανε στην Έφεσο το
    380μ.α.χ.χ.
    Έγραψε μία επιτομή της ιστορίας της Ρώμης από την ίδρυσή της έως την εποχή του Ουάλεντα.
    17) Ιερώνυμος
    Χριστιανός συγγραφέας
    Έγραψε το Χρονικόν που είναι επισκόπηση της παγκόσμιας ιστορίας,
    μία διευρυμένη μετάφραση του Ευσεβίου(380μ.α.χ.χ.).
    Έγραψε 135 σημειώσεις για συγγραφείς του χριστιανισμού από τον
    Πέτρο έως τον ίδιο τον Ιερώνυμο.
    18) Ρουφίνος
    Χριστιανός συγγραφέας
    Έγραψε Εκκλησιαστική Ιστορία, συντομευμένη μετάφραση του
    Ευσεβίου της Καισαρείας, καί συμπληρωμένη από δύο βιβλία που
    καλύπτουν τα έτη 324-395μ.α.χ.χ.
    19) Σουλπίκιος Σεβήρος
    Έγραψε χριστιανική ιστορία με τον τίτλο Χρονικόν από την δημιουργία
    του κόσμου μέχρι το 400μ.α.χ.χ. σε δύο βιβλία.
    20) Ορόσιος
    Χριστιανός
    Γεννήθηκε στην Ισπανία το 375-380μ.α.χ.χ. Πήγε στην Ιππώνα στον
    Αυγουστίνο το 410-412μ.α.χ.χ. καί επισκέφθηκε τον Ιερώνυμο στην
    Βηθλεέμ το 415μ.α.χ.χ.
    Έγραψε την Historia adversos paganos σε επτά βιβλία, στην οποία
    προβάλλει την χριστιανική εκδοχή της Ρωμαϊκής ιστορίας.
    Όλοι αυτοί οι συγγραφείς, τόσο οι Έλληνες καί οι λοιποί πολυθεϊστές,
    όσο καί οι χριστιανοί συγγραφείς, υποστηρίζουν την σύγκρουση του
    Ελληνισμού με την νέα τότε θρησκεία.
    (Β) Προσωπικώς, επέκρινα την επίμαχον ανακοίνωσιν, λόγω του ακαίρου καί ηθικολογικού χαρακτήρος της, καθώς επεσήμανα την από ετών οργάνωσιν αγώνων των ενδιαφερομένων ομάδων, όπως των Ελλήνων Μικρασιατών καί Ποντίων, των Εβραίων κ.λ.π., ανυπάρκτων επί του προκειμένου εκ μέρους της επιμάχου ομάδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (Γ) Όσοι καί όποιοι ταυτίζουν την οργάνωσιν "Ύπατον Συμβούλιον Ελλήνων Εθνικών" με το σύνολον των Ελλήνων Δωδεκαθεϊστών, απλώς ή αγνοούν πρόσωπα καί πράγματα ή ψεύδονται. Η επιλογή δική τους. Βλέπετε, πέραν του "Υπάτου Συμβουλίου Ελλήνων Εθνικών", διεθνιστικών αντιλήψεων, υπάρχουν η "Ελληνική Εταιρεία Αρχαιοφίλων" του Παναγιώτη Μαρίνη, η κοινότητα "Τετρακτύς" στη Θεσαλονίκη, εθνικιστικών/συντηρητικών αντιλήψεων, το "Ιδεοθέατρον" του Ραδαμάνθυος Αναστασάκη καί το "Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων Ιερόν Σωματείον" της Ντορέττας Πέππα, διεθνιστικών πεποιθήσεων καί πλείστες άλλες οργανώσεις. Άρα, καλόν είναι να παύσει κάθε σχετική εξομοίωση όλων ανεξαιρέτως των Ελλήνων δωδεκαθεϊστών προς μίαν οποιανδήποτε οργάνωσιν, όπως ακριβώς είναι απαράδεκτη καί η αντίστοιχη εξομοίωση όλων ανεξαιρέτως των χριστιανών ως "ορθοδόξων" ή "καθολικών" ή "διαμαρτυρομένων" ή άλλως πως, μη συνυπολογιζομένων των όποιων ενδοχριστιανικών διαιρέσεων καί διαφωνιών.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν ειναι ετσι ας προστεθουν και οι σφαγες απο εθνικους σε χριστιανους!!! δυστηχως εδω και μερικα χρονια εχουμε περασει σε ενα δευτερο ''εμφυλιο'' αναμεσα σε ψευτο υπερ ''ελληνες'' εθνικους και σε ορθοδοξους χριστιανους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιος εμφυλιος ρε παιδια;
    Επειδη βγηκαν πεντε μαλακες και εγραψαν οτι τους κατεβασε η κουτρα θα κατσουμε να ασχοληθουμε;
    Αλλος νομιζει οτι ειναι ο Ναπολεων και κυκλοφορει ελευθερος, τι να κανουμε δηλαδη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτοί οι Αρχαιόθρησκοι είναι επιεικώς γελοίοι, Η Ελλάδα έχει προχωρήσει. Το μέλλον είναι μπροστά, όχι πίσω. Με Χριστιανική θρησκεία, σκληρή δουλειά και ηθική θα πάει μπροστά η χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.