Show/Hide Leaderboard

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΣΤΟΧΟΣ» - Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΩΝ

× ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΣΤΟΧΟΣ» - Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΩΝ
BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ... ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ 10.000 SMS ΣΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ;





ο μέσος Βρετανός στέλνει μέσα στο ίδιο του το σπίτι σχεδόν 10.000 sms ή άλλου τύπου γραπτά μηνύματα το χρόνο, σε μέλη της οικογένειας του που βρίσκονται μόλις λίγα μέτρα μακριά.




Τα «Μπορείς να κλείσεις την τηλεόραση;», «Τι υπάρχει για φαγητό;» ή ακόμη «θα πας στο κρεβάτι;» είναι μερικά από τα πιο συχνά μηνύματα που στέλνονται στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με διαδικτυακή έρευνα που πραγματοποιήθηκε το Δεκέμβριο με δείγμα 2.000 βρετανικές οικογένειες από την Braodchoices, μια υπηρεσία σύγκρισης των παρόχων συνδέσεων υψηλής ταχύτητας.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι μητέρες είναι εκείνες που είναι περισσότερο υπεύθυνες γι’ αυτή την επικοινωνία μέσω μηνυμάτων μέσα στο σπίτι, στέλνοντας τακτικά «διαταγές» όπως: «κλείσε το φως», «κλείσε την τηλεόραση» ή απλώς «στο ΚΡΕΒΑΤΙ!».

Όπως αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας, για το 16% των 2.000 οικογενειών, η αποστολή μηνύματος είναι ο μόνος τρόπος να ακουστούν από τα παιδιά τους, καθώς, αν ξεκινήσουν μια συζήτηση πρόσωπο με πρόσωπο, το πιθανότερο είναι ότι θα καταλήξει σε καβγά.

Έτσι, οι δυο πιο βασικοί λόγοι για τα μηνύματα από… καναπέ σε καναπέ είναι είτε η «τεμπελιά» είτε για να αποφύγει κάποιο μέλος της οικογένειας τους καβγάδες.




Μία στις τέσσερις οικογένειες που ρωτήθηκαν είπε πως η επικοινωνία μέσω μηνυμάτων κειμένου ή μέσεντζερ είναι «απλώς διασκεδαστική και έχει πλάκα».



Μεταξύ των πολλών αυτών μηνυμάτων, ο μέσος Βρετανός ανταλλάσσει κατά μέσο όρο κάθε μήνα 96 μηνύματα, που μπορεί να είναι μια φωτογραφία ή ένα εικονίδιο, με πρόσωπα που βρίσκονται στο ίδιο σπίτι.

«Καθώς τα κινητά τηλέφωνα είναι στο εξής μια ημι-μόνιμη προέκταση των εαυτών μας, μην εκπλαγείτε να δείτε κάποιον να στέλνει μηνύματα σε κάποιον άλλο στο ίδιο δωμάτιο», εκτιμά ο Βιξ Λέιτον, ειδικός στον τομέα της καταναλωτικής συμπεριφοράς για την Braodchoices. Η συμπεριφορά αυτή εξηγείται από την «τεμπελιά» ή υιοθετείται «για να προσεγγιστεί ένα ευαίσθητο θέμα», σύμφωνα με τον ίδιον.

Τα τρία πιο συχνά αποστελλόμενα μηνύματα στο εσωτερικό των βρετανικών νοικοκυριών είναι το ρομαντικό «Σ’ αγαπώ», το πραγματιστικό «Το δείπνο είναι έτοιμο» και το εντελώς βρετανικό «Μπορείς να μου φέρεις ένα φλιτζάνι τσάι;».


Πηγή: news.gr
« Προηγουμενη
Επομενη »