stoxos News

30/8/17

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΙΡΛΑΝΔΙΚΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ» ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ Η ΕΛΑΣ ΣΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ




Για τους κινδύνους που κρύβουν οι "ιρλανδικές διαβάσεις" προειδοποιεί η Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας/Θράκης.

Σε κάποια σημεία του οδικού δικτύου ορισμένοι δρόμοι συναντιούνται με χείμαρρους, χωρίς να υπάρχει γέφυρα.

Για τη διευκόλυνση των οχημάτων έχει κατασκευαστεί τσιμεντένιο οδόστρωμα. Η κατασκευή αυτή ονομάζεται διεθνώς Ιρλανδική διάβαση.




Η διέλευση από τις διαβάσεις αυτές είναι ασφαλής μόνον όταν δεν υπάρχει νερό ή υπάρχει ελάχιστο. Ύστερα από βροχοπτώσεις ή μετά από χιονόπτωση και λιώσιμο του χιονιού , στις ιρλανδικές διαβάσεις εμφανίζονται μεγάλες ποσότητες νερού, οπότε η διέλευση είναι πολύ επικίνδυνη γιατί υπάρχει περίπτωση το νερό να παρασύρει όχημα με τους επιβάτες του με τραγικές συνέπειες.

Μη διασχίζετε χειμάρρους και ιρλανδικές διαβάσεις πεζή ή με το αυτοκίνητο σας όταν σε αυτές υπάρχει νερό.

Υπάρχουν παντού εναλλακτικές διαδρομές. Διανύοντας λίγα χιλιόμετρα παραπάνω πηγαίνουμε στον προορισμό μας ακολουθώντας διαδρομή με γέφυρα.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ:

ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΙΡΛΑΝΔΙΚΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ.

ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ.

ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ.

ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ Η ΜΟΝΙΜΗ ΣΗΜΑΝΣΗ.

ΔΕΝ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ.




Οι κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο σχεδιασμό τους κινητοποιούν τους διαθέσιμους πόρους, και διακόπτουν την κυκλοφορίας, στα σημεία στα οποία το οδικό δίκτυο διασταυρώνεται με χειμάρρους χωρίς γέφυρα (Ιρλανδικές διαβάσεις), προς αποφυγή ατυχημάτων κατά τη διέλευση οχημάτων οι οδηγοί οφείλουν να συμμορφώνονται με τις αποφάσεις των Αστυνομικών Αρχών.

www.documentonews.gr
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου