stoxos News

20/6/17

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΤΟΥ ΤΑΧΙΒΕΑΤ ΣΚΟΤΩΣΕ ΓΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΗΝ ΚΟΥΡΣΑ ΤΟΥ!






Δημοσιεύουμε την καταγγελία του Γιώργου Ανδρουλάκη όπως μας την έστειλε. Είναι φίλος μας και πλήρως αξιόπιστος. Τα πλήρη στοιχεία του, όπως και όλα τα στοιχεία της αλληλογραφίας του με το TaxiBeat είναι στη διάθεσή του... LIFO.gr, και είναι ήδη γνωστά και στην εταιρία.






Προχτές λοιπόν, ο Γ.Α. επικοινώνησε με το Taxibeat: Καλησπέρα, είμαι πελάτης σας αρκετά χρόνια και χρησιμοποιώ το taxibeat συστηματικά, διότι το σέρβις είναι ανώτερο από αυτό των τυχαίων ταξί που σταματάει κανείς στο δρόμο. Παρόλο που έχω την εντύπωση ότι τον τελευταίο χρόνο η ποιότητα των υπηρεσιών σας έχει πέσει αρκετά, δεν έχω μπει ποτέ στον κόπο να κάνω κάποια αρνητική κριτική.

Χθες το βράδυ, μαζί με ένα φίλο μου, χρησιμοποιήσαμε το Taxibeat (Στοιχεία οδηγού: A.S. TAB 62xx- Σ.Σ. Τα πλήρη στοιχεία στη διάθεση της εφημερίδας μας, έτσι όπως έχουν γνωστοποιηθεί και στο Taxibeat) για μία διαδρομή από Κεραμεικό προς Νέο Kόσμο. Λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας, στην οδό χαμηλής κυκλοφορίας Τυμφρηστού, βλέπουμε 4 γάτες να κάθονται στη μέση του δρόμου, έξω από το σουβλατζίδικο "Τα σκαλάκια".





Τονίζω ότι οι γάτες ήταν εμφανέναστατες ακόμα και από το πίσω κάθισμα στο οποίο καθόμουν. Παρόλη την παρότρυνση και εμένα και του φίλου μου να σταματήσει, ο οδηγός του ταξί συνέχισε κανονικά, με αποτέλεσμα να σκοτώσει τη μία από αυτές. Στη συνέχεια σα να μην έγινε τίποτα, συνέχισε να οδηγεί.

Κατόπιν έντονης διαμαρτυρίας μας, σταμάτησε, απολογήθηκε απαθέστατα ότι δεν τις είδε και τελικά του είπα να εξαφανιστεί από μπροστά μου. Οφείλω να ομολογήσω ότι η απάθειά του πριν σκοτώσει τη γάτα αλλά και μετά, ήταν αποστομωτική.

Κατόπιν των ανωτέρω, απαιτώ

1. Να μη χρεωθώ για αυτή τη διαδρομή, μιας και τελικά δεν έφτασα στον προορισμό μου και επιπλέον επιφορτίστηκα ψυχολογικά από την κτηνώδη απάθεια του οδηγού σας.

2. Να με ενημερώσετε για τα πειθαρχικά μέτρα που θα λάβετε εναντίον του συγκεκριμένου οδηγού και τι προτίθεστε να κάνετε ώστε οι οδηγοί σας να συμπεριφέρονται ως επαγγελματίες. Τέλος, τονίζω με απόλυτη βεβαιότητα ότι δεν επρόκειτω περί ατυχήματος. Ο οδηγός σας με απόλυτη διαύγεια επέλεξε να μη φρενάρει, ρισκάροντας να σκοτώσει τέσσερις γάτες. Λογικά θα γίνει καταγγελία και από τον ιδιοκτήτη του ψητοπωλείου, στον οποίο η άτυχη γάτα ανήκε. Αναμένω απάντησή σας το συντομότερο δυνατό.

¤ H απάντηση απ' το Taxibeat, μερικές ώρες αργότερα.

Kαλησπέρα σας και ευχαριστούμε για την επικοινωνία, Λυπούμαστε πραγματικά πολύ για το περιστατικό που συνέβη στη διαδρομή που πραγματοποιήσατε σήμερα Σάββατο 17/06/2017 και ώρα 01:51. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, να έχουμε τέτοια επικοινωνία με τους επιβάτες μας ώστε να γνωρίζουμε τί ακριβώς συμβαίνει στις διαδρομές τους!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα πραγματοποιηθούν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι τόσο στη διαδρομή που πραγματοποιήσατε όσο και στον λογαριασμό του οδηγού που σας εξυπηρέτησε του κύριου S. A., καθώς η φιλοσοφία του Taxibeat αλλά και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους συνεργαζόμενους οδηγούς απέχει από την εικόνα που μας περιγράψατε.

Είναι σημαντικό να σας αναφέρουμε ότι δεν μπορούμε να προβούμε σε ακύρωση της χρέωσης της συγκεκριμένης διαδρομής, καθώς η διαδρομή αυτή έχει πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνο το σημείο κανονικά. Λυπούμαστε πολύ για την αναστάτωση που προκλήθηκε και την εμπειρία σας και θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι από την πλευρά μας θα δουλέψουμε σκληρά για να σας παρέχουμε ευχάριστες εμπειρίες Taxibeat στο μέλλον, ενώ παραμένουμε στη διάθεσή σας για ότι άλλο χρειαστείτε. Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Taxibeat CX Team

ΥΓ. Ελπίζω πως πέρα απ' τις κλισέ γενικότητες της απάντησης του Taxibeat, θα ακολουθήσει και νέα επικοινωνία που θα απαντά στη συγκεκριμένη ερώτηση («Να με ενημερώσετε για τα πειθαρχικά μέτρα που θα λάβετε εναντίον του συγκεκριμένου οδηγού και τι προτίθεστε να κάνετε ώστε οι οδηγοί σας να συμπεριφέρονται ως επαγγελματίες») και που θα αποδίδει δικαιοσύνη. Τα χρήματα είναι δευτερεύον ζήτημα φυσικά και μονάχα συμβολικά τα ζήτησε ο άνδρας που έκανε την καταγγελία, όμως για το «δεν μπορούμε να προβούμε σε ακύρωση της χρέωσης της συγκεκριμένης διαδρομής, καθώς η διαδρομή αυτή έχει πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνο το σημείο κανονικά» δε θέλω να μιλήσω, γιατί σίγουρα θα πω κάποια πολύ βαριά κουβέντα.
« PREV
NEXT »